נהיגה במהירות מופרזת

נתפסת נוהג במהירות מופרזת? קיבלת דוח משוטר? מרגיש שהרישיון בסכנה?

לא צריך להילחץ מידי, הנה מספר הנחיות שיעזרו לך להתמודד טוב יותר עם המצב:

אמצעי האכיפה:

• מצלמה מסוג א 3  • ממל"ז/דבורה   • אמצעי אחר (אמצעי מדידה ישנים היוצאים אט אט משימוש המשטרה)

מה לעשות במקרים אלה:

אם נתפסתם בעבירות מהירות  מומלץ מאד להתייעץ עם עורך דין תעבורה. מומלץ להיוועץ עם עורך דין בין אם השוטר נתן לכם ברירת קנס (דוח ביד)  ובין אם קיבלתם זימון לבית המשפט, או הודעה בדואר. הסיבות הן רבות אולם נציין את העיקריות שבהן:

- תשלום קנס מהווה הודאה בביצוע העבירה:

לאחר שתשלם, לא ניתן יהיה לעשות כלום מבחינה משפטית. כך שאם יש לכם ספקות באמיתות הדוח, בכך שאתם נהגתם, או בכך שהרכב הנמדד היה שלכם-אל תשלמו  את הדוח לפני שתתייעצו עם עורך דין.

- כשלים בדוח:

עורך דין המומחה בדיני תעבורה יודע לקרוא דוחות משטרה אחרת מהאדם הממוצע: כך למשל הוא יכול לבחון אם השוטר ביצע את כל הפעולות הנדרשות בטרם החל להשתמש במכשיר (כיול ובדיקות אחרות), האם השתמש בו בהתאם לנהלי השימוש של היצרן ושל המשטרה, האם פעולת השוטר הייתה בהתאם להוראות המשטרה ועוד. עורך הדין יחפש בדוח כשלים, אשר יסייעו ללקוח בעת הצורך. 

- סיבה שיורית:

עורך הדין יידע להזהיר אותך מפני סכנות וקשיים ספציפיים הנוגעים לפרופיל האישי שלך. הוא יוכל להתייחס לשאלה האם אתה נהג חדש, נהג צעיר, האם יש לך הרשעות קודמות, בעיית נקודות, האם אתה חשוף לסכנת שלילה ועוד. 

אנחנו פה לרשותכם:

נתפסתם נוהגים מהר? אל תהססו. פנו אל משרד עורכי דין אוחיות- דבש ותנו לנו לעשות את העבודה עבורכם.

אנחנו מתמחים בדיני תעבורה  ונעשה את כל הנדרש כדי לעזור לכם לצאת מהמצב אליו נקלעתם. אנו נזמין את החומר המשטרתי, נבדוק עבורכם את הדוח, את הנסיבות, את הכשלים הראייתיים נבחן את מיומנות השוטר המפעיל – בהפעלת המכשיר. במידת הצורך נייצג אתכם בבית המשפט בצורה מקצועית ויעילה(בכל מקום בארץ) ונדאג להקלה בעונש או לביטול הדו"ח כליל – ככל הניתן.

צרו איתנו קשר עכשיו >>